طراحی وب سایت شرکتی در تبریز

طراحی وب سایت شرکتی در تبریز

🕓 زمان مطالعه: 9 دقیقه

طراحی سایت شرکتی یکی از معروف ترین خدمات تبریز وب سایت است تبریز وب سایت انواع سایت های شرکتی را طراحی و راه اندازی می کند هر شرکت و کسب و کاری برای پیشرفت و متمایز شدن از رقبای خود است نیاز به فعالیت هایی مجازی دارند . طراحی سایت شرکتی یکی از اقدامات ضروری برای ورود شرکت ها به دنیای مجازی و اینترنت است . در کل هدف از طراحی سایت معرفی آن شرکت و خدمات مربوطه است

یک وب سایت شرکتی نشان دهنده کیفیت یک نام تجاری است و حاوی اطلاعات مختلفی در مورد یک شرکت، از جمله مشخصات شرکت، عملیات تجاری، کارکنان، رویدادها و سایر اطلاعات مرتبط است . همچنین می تواند شامل اطلاعات مشتری تجاری ، مانند توصیفات ، شرکا باشد. یکی از خدمات تبریز وب سایت طراحی وب سایت شرکتی در تبریز و سایر شهر ها می باشد .

طراحی وب سایت شرکتی در تبریز

طراحی وب سایت شرکتی در تبریز ، به عنوان پلتفرم های آنلاین اختصاصی برای شرکت ها عمل می کنند تا محصولات یا خدمات خود را به طور موثر برای کاربران به نمایش بگذارند و تبلیغ کنند . داشتن وب سایت برای هر شرکتی ضروری است . طراحی سایت شرکتی بیشتر برای ایجاد هویت برند ، ارائه جزئیات کلیدی مانند مشخصات شرکت ، عملیات ، کارکنان ، رویدادها و محتوای مشتری محور مانند توصیفات ، شرکا ، سهامداران و مطالعات موردی عمل می کند . وب سایت شرکتی نقش کلیدی در تعامل با مشتری ، جمع آوری بازخورد و ارائه پشتیبانی پیشرفته از مشتری ایفا می کند . هدف اصلی ارتقا اعتبار شرکت ، ارائه پشتیبانی و کار بر روی مأموریت و ارزش های کلی است . هدف هر وب سایت شرکتی بیش از اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط در مورد کسب و کار ، جذب مشتریان ، شرکا و سهامداران بالقوه برای کسب درآمد است . هدف اکثر وب سایت های تبلیغاتی فروش محصولات یا ارائه خدمات است .

یک وب سایت شرکتی هیچ گونه محصولی را ، چه فیزیکی و چه دیجیتال ، تبلیغ یا نمایش نمی دهد ، بلکه صرفاً بر روی اطلاعات مربوط به شرکت تمرکز می کند . از وب سایت های شرکتی انتظار می رود بیشتر از تمرکز و بازاریابی بر روی یک محصول یا برند فرعی ، اطلاعات کسب و کار را ارتقا دهند ، اعتماد و اعتبار ایجاد کنند . همچنین از وب سایت های شرکتی انتظار میرود که در صورت لزوم، بازخورد و پشتیبانی مشتریان را جمع آوری کنند . طراحی سایت یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و کار در فضای آنلاین است. همچنین می توانید بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز را برای راه اندازی و طراحی وب سایت خود با تیم ما در ارتباط باشید .

طراحی وب سایت شرکتی در تبریز

طراحی سایت ظاهر و ساختار کلی سایت را ایجاد میکند این فرایند برنامه ریزی و ساختار عناصر وب سایت از ساختار و چیدمان المان ها تا تصاویر …

مراحل طراحی یک وب سایت شرکتی

وب سایت ها روزانه چندین میلیون ترافیک دارند که همه آن ها پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارند . هنگام طراحی یک وب سایت شرکتی باید با بهترین و بروزترین شیوه ها و استراتژی ها آشنا باشید.

جمع آوری اطلاعات

قبل از شروع طراحی و راه اندازی و همچنین توسعه وب سایت بسیار مهم است که درک بهتری از آنچه می خواهید با حضور آنلاین خود به دست آورید ، داشته باشید . تعیین الزامات و اهداف وب سایت شرکتی شامل در نظر گرفتن عناصر کلیدی است از جمله باید ارزش های اصلی شرکت خود را شناسایی کنید . نیاز های کسب و کار خود را به وضوح تعریف کنید . منحصر به فرد بودن خدمات یا محصولات خود را برجسته کنید . بازار هدف خود و شرکت را به وضوح درک کنید و طبق هدف های خود برنامه ریزی کنید . قابلتیت ها و فناوری های لازم برای دستیابی به کسب و کار خود را تعیین نمایید . بننابراین با توجه به این موارد سعی کنید اهداف خود را که ویب سایت برای ارائه آن راه اندازی خواهد شد را مشخص کنید همچنین مخاطبان هدف خود را تعیین کنید و وب سایت را برای برطرف کردن نیاز های کاربران و مخاطبان سفارش سازی کنید که برای این کار ایجاد یک طراحی کاربر محور و کاربر پسند که با مخاطبان و کاربران شما ارتباط برقرار می کند، جمعیت شناسی، ترجیحات و رفتارها را در نظر بگیرید.

انتخاب فناوری مناسب

انتخاب یک فناوری مناسب یک عنصر مهم در توسعه یک وب سایت شرکتی است زیرا این فناوری ها و پلتفرم ها به طور قابل توجهی بر عملکرد و پیشرفت و قابلیت نگداری یک سایت تاثیر بسیار زیادی دارد . انختاب پلتفرم ها برای راه اندازی یک سایت انتخاب سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) مناسب با کسب و کار با رابط کابری و بصری است که استفاده از این سیستم مدیریت محتوا ها نیاز به اطلاعات خاصی ندارد و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به مهارت های فنی پیشرفته محتوای خود را ایجاد کنید محصولات یا خدمات خود را در سایت درج کنید و همچنین محتواهای سایت را به آسانی مدیریت و اصلاح کنید برای راه اندازی وب سایت یک سیستم مدیریت محتوای مناسبی را انتخاب کنید که از جهت سفارشی سازی برای رفع نیاز های خاص کسب و کار انعطاف پذیر باشد . مورد بعدی چارچوب های توسعه وب سایت و قالب ها است که این چارچوب ها مجموعه ای ساختار یافته و از پیش تعریف شده از ابزارها ، کتابخانه ها و بهترین شیوه ها را برای سرعت بخشیدن به فرایند توسعه و افزایش قابلیت نگهداری کد ارائه می کنند . بنابراین، چارچوبی را انتخاب کنید که با رشد وبسایت شما و هماهنگی با تخصص تیم شما، امکان مقیاس پذیری را فراهم کند .

طراحی وب سایت شرکتی حرفه ای

طراحی وب سایت شرکتی در تبریز وب سایت به در نظر گرفتن پارامترهایی شامل ترکیب استراتژی و خلاقیت برای ایجاد یک حضور آنلاین در گوگل است که نشان دهنده برند یک شرکت ، اهداف و انتظارات کاربران است . این فرآیند شامل ترکیب عناصر بصری ، تمرکز بر تجربه کاربر (UX) و اطمینان از عملکرد یکنواخت سایت است . همانطور که که در بالا گفتیم مهمترین بخش در اره اندازی یک سایت جمع آوری اطلاعات است هنگامی که هدف وب سایت خود را به وضوح تعیین کردید و برنامه ریزی کنید سپس ، ساختار را با تعریف دسته ها و زیرمجموعه های اولیه ترسیم کنید . یک جریان منطقی ایجاد کنید تا کاربران بتوانند براحتی به محتوای و خدمات مورد نظر خود دست یابند. برای اینکار یک طرح بندی خاصی را باید طی کنید که با در نظر گرفتن رابط کاربری (UI) در مراحل اولیه فرآیند طراحی را انجام دهید. روی برندسازی و هویت بصری با استفاده از طرح های رنگی ، تایپوگرافی و لوگو های ثابت تمرکز کنید، زیرا یک وب سایت از نظر بصری جذاب اعتماد را افزایش می دهد و شناخت برند را تقویت می کند. با اولویت قرار دادن به یک رابط کاربر پسند و بصری با ناوبری آسان در وب سایت خود که به خوبی طراحی شده است، رضایت کاربر را افزایش دهید و تعامل را ارتقا دهید. حالت ریسپانسیو و وانکنشگرا بودن را به عنوان یک جنبه جدایی ناپذیر از فرآیند طراحی در نظر بگیرید.

اقدامات امنیتی یک سایت شرکتی

پس از راه اندازی وب سایت ، به طور منظم وب سایت را از نظر عملکرد ، آسیب پذیری های امنیتی و خرابی بررسی کنید . برای رسیدگی به بروزرسانی ها ، وصله ها و بهبود ها، یک برنامه تعمیر و نگهداری پیاده سازی کنید . به عنوان مثال، برای حفظ تازگی محتوای وب سایت ، افزودن پست، به روز رسانی تصاویر و حذف ویجت های غیر ضروری ضروری است. بروزرسانی های روتین ، رویه های پشتیبان گیری یا نگهداری کد منبع باید به صورت روزانه ، هفتگی یا ماهانه در صورت لزوم انجام شود . امنیت در توسعه وب شرکتی برای محافظت از داده های حساس ، اطلاعات کاربر و یکپارچگی کلی وب سایت بسیار مهم است . گواهی SSL را پیاده سازی کنید ، بازرسی های امنیتی منظم را برای رفع هر گونه آسیب پذیری انجام دهید و سعی کنید همه نرم افزارها ، از جمله CMS ، چارچوب ها و افزونه ها را به روز نگه دارید . تهدید ها و حملات را رصد کنید و برای جلوگیری از آنها امنیت ایجاد کنید. اصلاحات امنیتی را انجام دهید و در صورت نیاز نسخه های پشتیبان را بازیابی کنید .

توسعه و راه اندازی وب سایت شرکتی

در حالی که راه اندازی یک وب سایت شرکتی نقطه عطف قابل توجهی است. فعالیت های پس از راه اندازی نقش حیاتی در تضمین موفقیت پایدار، عملکرد و ارتباط وبسایت در طول زمان دارند . پس از اینکه اهداف وب سایت و مخاطبان مورد نظر خود را نهایی کردید به مرحله توسعه و راه اندازی می رسید هنگام طراحی وب سایت خود، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا باید طرح وب سایت خود را در نظر بگیرید. این شامل تصمیم گیری می شود که می خواهید محتوای شما چگونه سازماندهی شود و از چه نوع ناوبری استفاده می کنید. همچنین باید طرح رنگ و فونت هایی را انتخاب کنید که برای برند شما مناسب باشد. در نهایت، باید تصمیم بگیرید که از کدام عکس ها و تصاویر در وب سایت خود استفاده کنید. همچنین می توانید بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز را برای راه اندازی و طراحی وب سایت خود با تیم ما در ارتباط باشید .

توسعه وب سایت به طور کلی به ایجاد یک وب سایت برای اینترنت یا اینترانت اشاره دارد. فرآیند توسعه وب شامل طراحی وب، توسعه محتوای وب، برنامه نویسی سمت مشتری، اسکریپت سمت سرور و مدیریت پایگاه داده است. همه این مراحل برای ایجاد یک وب سایت کارآمد ضروری هستند. اولین قدم در توسعه وب سایت، تعیین هدف وب سایت و مخاطبان هدف آن است. پس از ایجاد آن، مرحله بعدی طراحی وب سایت است. این شامل ایجاد طرح‌بندی، انتخاب رنگ‌ها و فونت‌ها و افزودن تصاویر یا ویدیوها می‌شود. پس از تکمیل طراحی، مرحله بعدی اضافه کردن محتوای وب است. این شامل نوشتن متن، افزودن عکس یا ویدیو، و ایجاد هرگونه ویژگی تعاملی است. پس از اضافه شدن محتوا، مرحله بعدی اضافه کردن هر برنامه نویسی سمت کلاینت است. این شامل اضافه کردن هر یک می شود

طراحی وب سایت شرکتی در تبریز

طراحی سایت زمینه ای است که شامل رابط های دیجیتالی مانند وب سایت ها، برنامه ها و خدمات می شود . به این ترتیب، یک طراح وب حرفه ای است که مهارت های لازم …

بهترین نکات در طراحی سایت شرکتی

به عنوان یک طراح و توسعه دهنده وب، هنگام ساخت یک وب سایت شرکتی باید با بهترین شیوه ها و استراتژی ها آشنا باشید. طراحی یک وب سایت شرکتی علم موشکی نیست، اما دانستن بهترین برنامه اقدام برای طراحی یک وب سایت، مانند ایجاد طرح های واکنش گرا، طراحی سیستم های ناوبری، سازماندهی عناصر و افزودن انیمیشن یا انتقال مناسب، تأثیر زیادی بر روی کلیت خواهد داشت. قابلیت استفاده و تبدیل وب سایت
هر فناوری، ابزار، چارچوب یا پلتفرمی که برای استفاده در وب سایت شرکتی خود انتخاب می کنید، این نکات، ایده ها و اصول را دنبال کنید:

  1. همیشه وب سایت شرکتی خود را ریسپانسیو کنید.
  2. از دو تا سه رنگ فقط برای تم خود استفاده کنید.
  3. از یک عنوان واضح و توصیفی با کلمات کلیدی خود در صفحه اصلی استفاده کنید.
  4. از گرافیک خالص در دکمه های فراخوان استفاده نکنید. همیشه از متن روی دکمه ها استفاده کنید.
  5. زمان بارگذاری را بر انیمیشن اولویت دهید. اگر بارگذاری انیمیشن جاوا اسکریپت خیلی طول می کشد، بهتر است آن را حذف یا جایگزین کنید.
  6. همیشه یک پیوند به صفحه اصلی ارائه دهید.
  7. همیشه عناصر قابل کلیک و غیرقابل کلیک را متمایز کنید. مشخص کنید که آیا یک جزء یا بلوک قابل کلیک است یا خیر.
  8. فقط عناصر لازم را برای یک viewport خاص نمایش دهید. از پرس و جوهای رسانه CSS برای پنهان کردن عناصر خاص در یک نمای موبایل استفاده کنید.
  9. از چرخ و فلک های سنگین مبتنی بر جاوا اسکریپت و لغزنده های چرخان خودداری کنید.
  10. به طور مداوم تصاویر خود را برای زمان بارگذاری سریعتر صفحه بهینه کنید.
  11. برای جلوگیری از حواس پرتی، نمادهای رسانه های اجتماعی خود را به پاورقی اضافه کنید، نه پیمایش یا هدر.
  12. از فلش ها برای جلب توجه بازدیدکنندگان وب سایت خود به یک فرم استفاده کنید .
امکانات طراحی وب سایت شرکتی در تبریز وب سایت
قالب و طرح بندیبخش معرفیبخش خدمات و مشتریان
معرفی همکارانافزودن زبان های دیگر ( انگلیسی و … )گالری تصویری یا ویدئویی کامل و …

مزایای داشتن یک سایت شرکتی

وب سایت به یک جزء ضروری برای رونق هر کسب و کاری تبدیل شده است. برای صاحبان مشاغل، عدم حضور آنلاین در قالب یک وب سایت شرکتی به این معنی است که شما پتانسیل عظیمی را برای دستیابی به اهداف تجاری خود از دست می دهید . در ادامه مطلب چند مورد از حضور در اینترنت و چگونگی بهبود و رشد کسب و کار شما را بیان می کنیم .

  • اعتبار و حرفه ای بودن :  داشتن یک وب سایت خوب طراحی شده با اطلاعات مفید این تصور را ایجاد می کند که شما یک تجارت قانونی و قابل اعتماد را اداره می کنید . هنگامی که بازدیدکنندگان متقاعد شوند که می توان به کسب و کار شما اعتماد کرد ، تبدیل آنها به مشتریان بالقوه آسان تر خواهد بود .
  • قابلیت دسترسی و قابلیت استفاده : یکی دیگر از مزایای داشتن یک وب سایت این است که به مشتریان فعلی و بالقوه این امکان را می دهد تا به راحتی با شما در تماس باشند و اطلاعات بیشتری کسب کنند . در عین حال، شما بر نوع و میزان اطلاعات نمایش داده شده در مورد شما و کسب و کارتان نیز کنترل دارید و می توانید نحوه ارتباط مشتریانتان با شما را از طریق فرم تماس، ایمیل یا تلفن تعیین کنید.
  • ابزار بازاریابی کارآمد و موثر : وب سایت یک ابزار بازاریابی عالی است . برخلاف کانال های بازاریابی معمولی ، قیمت سرمایه گذاری در یک وب سایت مقرون به صرفه تر است . یکی دیگر از مزایای داشتن یک وب سایت این است که شما فقط چند قدم با استفاده از سایر اشکال کانال های بازاریابی دیجیتال، مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و ... فاصله دارید .

افزودن نظر

فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.