سئو-کلاه-سیاه2

سئو کلاه سیاه چیست؟

🕓 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سئو کلاه سیاه

اصطلاح سئو کلاه سیاه برای معرفی تکنیک هایی استفاده می شود. که هدف آن ها فریب ربات های گوگل و کسب جایگاه در سریع ترین زمان ممکن است. بسیاری از این تکنیک ها در گذشته تاثیر و نقش مهمی در کسب جایگاه یک سایت داشته است. ولی گوگل رفته رفته آن ها را شناسایی می نماید. و روش هایی برای جلوگیری از تاثیر هر کدام یافته است.

در هر سیستم و کسب‌وکاری افرادی هستند که تلاش می‌ نمایند. با دور زدن قوانین، زودتر به هدفشان برسند. و سود بیشتری به جیب بزنند! گاهی اوقات این دسته از آدم‌ ها به سود می‌رسند. و از دست قانون فرار می‌ کنند. و هیچ اتفاقی نیز برایشان رخ نمی‌دهد. اما بعضی مواقع نیز همین دسته آدم‌ها به دام قانون می افتند. و از رسیدن به سود و اهداف خودشان عقب می‌ مانند.

سئو-کلاه-سیاه-1

کار سئوکلاه سیاه چیست؟

مجموعه کارهای تایید نشده در راستای بهینه سازی وب سایت برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو به معنای سئو کلاه سیاه است، که این کارها برخلاف قوانین موتورهای جستجوی گوگل می باشد. و تمامی تکنیک‌های سئو کلاه سیاه توسط دستورالعمل‌ های ارائه شده گوگل، محکوم است. در سئو کلاه سیاه وبمستران از تکنیک‌ های غیراخلاقی و نادرست برای بهینه سازی سایت استفاده می نمایند. که در این سبک سئو به هدف جستجوی کاربر اهمیتی داده نمی‌ شود. و تنها منافع وبمستران برای رسیدن به خط یک گوگل در نظر گرفته می‌ شود.

چرا تکنیک های سئوکلاه سیاه وجود دارند؟

مقالات آموزشی در حوزه سئو، معمولا توسط متخصصین این حوزه یا حداقل کسانی که در این زمینه فعال هستند نوشته می شود. این افراد معمولا آنالیزهای دقیقی در مورد میزان جستجوی کلمات انجام می دهند.

مهم ترین دلیل وجود این نوع مقالات، تقاضای بالا و تعداد جستجوهای مرتبط با آن می باشد. افراد زیادی به دنبال یادگیری تکنیک های سئوکلاه سیاه هستند. و این فرصت مناسبی برای جذب بازدید کننده است. زمانی که شما با تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا می کنید، می توایند با آگاهی بهتری روش های درست و اصولی را در سایت خود پیاده کنید. چرا که به خوبی میدانید چه روشی درست و چه روشی نادرست است.

5 روش شناخته شده در آموزش سئو کلاه سیاه

 کسب جایگاه در نتایج گوگل نباید شما را از هدف اصلی که همان جلب رضایت کاربران است دور نماید. هر تکنیکی که در مسیر مخالف با هدف اصلی شما باشد. یا سئوکلاه سیاه است یا روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل خواهد شد.

سئوکلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای صحیح تکنیک های اصول سئو در مقاله نویسی محتوا می باشد. که به آن Over Optimization نیز گفته می شود.

اقدامات زیر باعث می شود رنگ سئو سایت شما از سفید به سیاه تبدیل شود:

  • بهینه سازی بیش از حد سایت
  • تکنیک های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا
  • روش های Black hat در لینک سازی
  • اسپم کردن صفحه نتایج گوگل
  • سئو منفی یا کاهش عمدی رتبه سایت های رقیب

سئو-کلاه-سیاه (1)

فرق سئو کلاه سیاه و سئوکلاه سفید چیست؟

اگر شما شروع به مطالعه منابع آموزش سئو که توسط گوگل و منابع معتبر خارجی ارائه شده‌ است کنید. و بر اساس نکات گفته شده توسط آن‌ ها عمل کنید. و دست از پا خطا نکنید یک سئو کار کلاه سفید خوب هستید.

در حقیقت سئو کلاه سفید، سرباز حرف گوش کن تمام عیار گوگل است که سعی دارد تمامی دستورات او را بی‌ چون و چرا گوش کند. اما در سئو کلاه سیاه این طور نیست. و تکنیک‌ هایی برای سئو سایت با کمک سئو کلاه سیاه انجام می‌ شود که به هیچ وجه ابا قوانین گوگل سازگار نیست.

تکنیک‌ های سئوکلاه سیاه به سبک خلافکاران حرفه‌ای گوگل

در ادامه لیست جامعی از تکنیک‌ های جدید و قدیمی سئوکلاه سیاه خدمت شما معرفی می‌شود بعضی از روش‌های زیر هنوز کارآمد هستند و برخی دیگر را گوگل شناسایی کرده و در صورت استفاده از  آن‌ها ممکن است عواقب بدی در انتظار سایت‌ تان باشد.

افزودن نظر

فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.