سئو سایت در تبریز

سئو سایت در تبریز

🕓 زمان مطالعه: 13 دقیقه

تبریز وب سایت از شرکت های برتر دارای نمونه کار ها از شرکت های و برند های برتر ایران می باشد که خدمات اصلی این مجموعه طراحی سایت در تبریز و سایر شهر ها و سئو سایت در تبریز و سایر شهر می باشد و همچنین این مجموعه در زمینه های خدمات B2B ، امنیت ، شبکه های مجازی و تبلیغات میدانی و … فعالیت دارد. 

علامت اختصاری SEO به انگلیسی ( Search Engine Optimization ) که به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. سئو سایت در تبریز شامل تکنیک هایی است که برای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ، تنظیمات فنی وب سایت ارتباط و ارزش محتوا و ارزش لینک سازی انجام می شود این تکنیک ها باعث می شود صفحات وب سایتی که مطابق با جستجو های انجام شده توسط کاربر کار شدند رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنند.

سئو سایت در تبریز

شرکت تبریز وب سایت مجموعه ای در تبریز است که سئو سایت در تبریز و طراحی سایت در تبریز از جمله خدمات مهم این شرکت محسوب می شود این شرکت صدها نمونه کار در حوزه خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و طراحی سایت حرفه ای در همه کسب و کارهای تاپ تبریز دارد. فاکتورها و استاندار های زیادی تعریف شده که در سئو سایت موثر است. سئو فنی سایت میتوان به مورد سئو محتوا و سئو تکنیکال اشاره کرد. که در سئو محتوا چندین فاکتور وجود دارد که رعایت آن ضروری و مهم ترین بخش سئو سایت میتوان از انتخاب کلمات کلیدی گرفته تا ساختار کلی سایت و تولید محتوای ارزشمند است بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به تمرین تنظیم وب سایت شما به گونه ای اشاره دارد که در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشد هدف، رتبه بندی در صفحه اول نتایج گوگل برای عبارات جستجویی است که بیشترین ارتباط را با مخاطبان هدف شما دارند. بنابراین سئو عمدتاً در مورد درک انتظارات و نیازهای مخاطبان به همان اندازه که جنبه فنی پیکربندی وب سایت شما است. برای موتور های جستجو توصیه می شود که سئو محتوای منتشر شده را بررسی کند و محتوای که با جستجو کاربران مطابقت دارد رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنند. این تکنیک های سئو که مهمترین آنها شامل استفاده از کلمات کلیدی در شروع عنوان اصلی، در متا تگ ها و توضیحات متا و استفاده از کلمات کلیدی در URL ها و استفاده از مترادف کلمات کلیدی و چندین موارد دیگر است.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

موتورهای جستجو تمامی صفحات وب سایت که شامل عبارت های جستجو شده توسط کاربر می باشد را نمایش میدهد و این کار را با بررسی محتواهای انتشار یافته و محتوایی که مخاطب را به هدف خود می رساند انجام می دهد گوگل با این کار یک الگوریتم پیچیده را طی می کند و بار بررسی محتوا و فاکتور های مرتبط تعیین می کند کدام نتایج برای هر جستجوی جستجو نمایش داده شود. برای بسیاری، اصطلاح “موتور جستجو” به گوگل اطلاق می شود که تقریباً 83 درصد از بازار موتورهای جستجوی جهان را در اختیار دارد. با توجه به اینکه گوگل موتور جستجوی غالب است، سئو به طور کلی بر آنچه برای گوگل بهترین کار را انجام می دهد تمرکز می کند. ما به شما توصیه می کنیم که بدانید گوگل چگونه کار می کند و هدف آن چیست.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

خدمات سئو سایت در تبریز

گوگل از فرآیندهای نسبتاً پیچیده ای که به نام الگوریتم ها شناخته می شوند، برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند این الگوریتم ها تعداد زیادی از فاکتورهای رتبه بندی را در نظر می گیرند تا تصمیم بگیرند که یک صفحه خاص در کجا باید رتبه بندی شود. در ادامه مطلب خدمات سئو را بیان میکنیم

آنالیز و انتخاب کلمات کلیدی

تجزیه و تحلیل و انتخاب کلمات کلیدی از مهمترین بخش سئو سایت در تبریز وب سایت برای بهینه سازی موتور های جستجو است ما در انتخاب کلمات که کاربران را به سایت ما جذب کند یک استراتژی مهم در سئو می باشد در ادامه چند ترفند برای انتخاب کلمات کلیدی خواهیم گفت:

  • کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید: قبل از انتخاب کلمات کلیدی که با استراتژی سئو سایت خود هدف قرار می دهید، ابتدا باید تعدادی کلمه کلیدی مرتبط با محتوایی که قصد انجام سئو و کسب رتبه با آن دارید را پیدا کنید. ما سه روش اساسی را بررسی خواهیم کرد در مرحله اول باید سایت های رقبا را بررسی کنیم و کلمات کلیدی رقبا را پیدا می کنیم  مرحله بعدی میتوانیم با استفاده از ابراز هایئ معرفی شده توسط گوگل کلمات کلیدی مد نظر خود را بررسی و پیدا کنیم و مرحله بعدی یافتن کلمات کلیدی است که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید
  • کلیدواژه های اصلی را انتخاب کنید: در هر صفحه از سایت شما باید یک کلمه کلیدی اصلی داشته باشید کلمه کلیدی اولیه به شما کمک می کند تلاش های بهینه سازی خود را برای هر صفحه بر روی یک کلمه کلیدی خاص متمرکز کنید که نشان دهنده موضوعی است که صفحه در مورد آن است.همچنین اغلب بیشترین جستجوی کلمه کلیدی در آن موضوع است. برای سئو سایت صفحه از کلمه کلیدی اصلی استفاده می کنیم.
  • معیارهای کلمات کلیدی را ارزیابی کنید: بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت باید تعادل مناسبی تعداد دفعات جستجو و کسب رتبه آسان در گوگل برقرار کنند. به همین دلیل باید همیشه دو معیار برای انتخاب کلمات کلیدی در نظر بگیریم که این معیار ها شامل حجم جستجو است یعنی چندبار یک کلکه کلیدی جستجو شده و تا چه حدی ترند است و معیار بعدی دشواری کلمه کلیدی است و این سختی کلمه کلیدی که انتخاب کردیم را تعیین می کند
  • هدف جستجو را شناسایی کنید: هدف جستجو به هدف اساسی که کاربر در مورد آن جستجو میکند اشاره دارد. یعنی هنگانی که کاربر یک عبارت خاص را جستجو میکند و انتظار دارد به پاسخ خود از آن موضوع برسد با بررسی این موارد میتوانید به نتایج مد نظر خود برسید:
    • استراتژی محتوای خود را با دقت بیشتری شکل دهید
    • کلمات کلیدی که به نیازهای فعلی شما بی ربط هستند را حذف کنید
    • نوع محتوایی را که باید برای کلمه کلیدی رتبه بندی کنید انتخاب کنید
    • نیازهای کاربران را بهتر برآورده کنید
    • ارزش تجاری کلمه کلیدی را ارزیابی کنید

ساختار سایت

یکی از عواملی که در سئو سایت و بهینه سازی سایت در تبریز وب سایت بسیار مهم است ، ساختار سایت ها می باشد علاوه بر طراحی وب سایت ها  که باعث جذب کاربر و افزایش بانس ریت در سایت می شود باید برنامه ریزی ساختار وب سایت را هم در نظر بگیریم نحوه برنامه ریزی ساختار وب سایت به صورت زیر مباشد:

در مورد رقابت تحقیق کنید : وب سایت هایی را پیدا کنید که عملکرد و مخاطبان هدف شما را به اشتراک بگذارند. خود را به جای یک کاربر معمولی قرار دهید و تجربه کنید که جستجو برای اطلاعات خاص چگونه انجام می شود. ساختار آنها را بررسی کنید و به کارهای درست و غلط آنها توجه کنید.

ساختار خود را شناسایی کنید : دسته بندی ها و زیرمجموعه های کلیدی را که برای سئو سایت شما نیاز است، تعیین کنید. مثلا تعداد صفحاتی که برای بهینه سازی سایت خود نیاز دارید را با در نظر گرفتن بهترین روند مشخص کنید

یک نمودار جریان کاربر بسازید: جریان کاربر نموداری از تجربه کاربر از ابتدا تا انتها است. تصمیم بگیرید که می‌خواهید کاربرتان چه کاری انجام دهد، خرید یا ثبت‌نام در یک خبرنامه، و یک جریان کاربری ایجاد کنید تا مشخص کنید چگونه به آنجا می‌رسند. مشاهده گام به گام تجربه آنها تضمین می کند که هنگام ایجاد ساختار وب سایت هیچ مرحله ای را از دست ندهید.

از لینک سازی مرتب استفاده کنید: پس از ایجاد یک ساختار، راهی برای پیمایش کاربر خود در وب سایت طراحی کنید. همراه با یک چارچوب شبکه لینک سازی، لینک های مفیدی را در صفحات سایت قرار دهید تا افراد را به اطلاعات مرتبط هدایت کنید. با این ترفند که تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت دارد شبکه قوی تری از لینک ها را در سراسر یک وب سایت ایجاد می کنید

سایپ مپ سایت خود را ثبت کنید : نقشه سایت HTML یک نمایش کلی از همه صفحات کار شده در وب سایت شما است . هر صفحه وب سایت و جایی که به آن تعلق دارد، در یک مکان است. نقشه سایت سازماندهی شده هنگام ساختاردهی وب سایت شما و تصمیم گیری در مورد اینکه چه صفحاتی باید در دسترس ترین باشند مفید است. اگر صفحه نقشه سایت خود را منتشر می کنید، کاربران نیز می توانند از آن برای پیمایش وب سایت شما استفاده کنند.

EAT چیست ؟

علامت اختصاری EAT به انگلیسی ( expertise authoritativeness trustworthiness)  که به معنی تخصص، اعتبار، و قابل اعتماد بودن محتوا است. بنابراین، هر کدام به طور مستقل بخشی از دستورالعمل های ارزیابی کیفیت نتایج جستجو است . EAT  روی نتایج رتبه بندی تاثیر ندارد ولی گوگل تمایل دارد با این فاکتور ها مطالب قوی و با ارزش ارائه دهد .

تخصص: در این فاکتور گوگل کیفیت محتوا و تخصصی بودن موضوع را ارزیابی میکند گوگل به دنبال محتوایی است که توسط یک متخصص موضوع ایجاد شده است  و مهم است که آیا محتوای انتشار شده صلاحیت و اعتبار مورد نیاز برای ارائه اطلاعات را دارند؟ برای محتوای YMYL، تخصص مهم است. افرادی که آن را می خوانند باید بدانند که می توانند به تخصص شخصی که آن را نوشته است اعتماد کنند. برای محتوای غیر YMYL، گوگل همچنین از تجربه واقعی استفاده می کند تا نشان دهد که نویسندگان در صورت داشتن تجربه ، در زمینه خود متخصص محسوب می‌شوند. تخصص نویسنده بر اساس سطح خود محتوا قضاوت می شود.

اعتبار: از دید گوگل، اعتماد مهمترین عنصر در EAT است، زیرا صفحات غیرقابل اعتماد در در وب سایت امتیاز پایینی دارند، صرف نظر از اینکه محتوا توسط متخصص، با تجربه یا معتبر انتشار یافته است. ارزیاب کیفیت اعتماد را بر اساس تجربه، تخصص و اقتدار ارزیابی می کند. با پیروی از توصیه های Google در مورد EAT، می توان با موفقیت اعتماد کاربران را جلب کرد، چیزی که ارزیابی کنندگان کیفیت محتوا به دنبال آن هستند. برای اطمینان گوگل نویسنده، محتوا و وب سایت را نیز در نظر می گیرد. گوگل از سیگنال های زیادی برای بررسی قابل اعتماد بودن محتوا  سایت استفاده می کند. داشتن SSL و سیگنال های انتزاعی ، نظرات آنلاین و گفتگو های آنلاین در کسب و کار ها می تواند از فاکتور هایی برای قابلیت اعتماد فنی و قابل اعتماد بودن محتوا باشد

اعتمادپذیری: قابل اعتماد بودن مهمترین بخش سئوسایت و سئو Google EAT است. هنگام ارزیابی کیفیت محتوا در نظر گرفته می شود که محتوا توسط چه کسی و در چه سایتی نوشته شده است. به منابع قابل اعتماد استناد کنید و از پنهان کردن محتوا در پشت مطالب تبلیغاتی خودداری کنید. همچنین اطلاعات تماس درج شده در وب سایت و نماد اعتماد برای فروشگاه های آنلاین مهم است.

سئو سایت تبریز

سئو سایت تبریز

مشکلات رایج در سئو سایت (و نحوه عیب یابی آنها)

بهینه سازی موفقیت آمیز وب سایت خود برای دیده شدن در موتورهای جستجو، کاری نیست که فقط یک بار انجام دهید. این یک تلاش مداوم است که شامل شناسایی و اصلاح مشکلات عملی قبل از اینکه فرصتی برای کاهش رتبه‌بندی شما داشته باشد، می‌شود. کسب بهترین رتبه در گوگل و حفظ رتبه نیاز به ایجاد محتوای شگفت انگیز، مهارت چارت بندی و دانستن راه خود در بازاریابی رسانه های اجتماعی است. برای حفظ پیشرفت سایت، همچنین به درک درستی از سئو سایت نیاز دارید. در حالی همه سئو کاران بر کلمات کلیدی، بازاریابی محتوا و سایر جنبه های شناخته شده سئو داخلی تمرکز دارد ، سئوی فنی در مورد بهبود سایت در سطح عملی برای افزایش تجربه کاربر نیز نیاز است. درک بهترین تکنیک های فنی سئو و بکارگیری پی در پی آنها راهی موثر برای دستیابی و حفظ رتبه های برتر موتور های جستجو است اما بسیار مهم است که بدانید چه مشکلات فنی سئو سایت را باید بررسی کنید و همچنین چگونه آن ها را رفع کنید.

1. دسترسی ضعیف به موبایل

زمانی که مردم بیشتر وبگردی و خرید خود را از طریق سیستم های دسکتاپ استاندارد انجام می دادند به پایان رسیده است. البته مردم همچنان در بسیاری از موارد از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می کنند، اما نزدیک به 53 درصد از کاربران اینترنت اکنون به جای لپ تاپ از طریق موبایل به وب سایت ها دسترسی دارند.به عبارت دیگر، کاربران موبایل در حال حاضر اکثر بازدیدکنندگان شما را تشکیل می‌دهند و ترافیک سایت را افزایش می دهند و این موضوع در آینده بیشتر خواهد شد. بنابراین اگر وب سایت شما با موبایل قابل دسترسی نیست، تضمینی برای از دست دادن بازدیدکنندگان و فروش شما به ویژه با توجه به رویکرد اول گوگل برای فهرست سازی است حتما ریسپانسیو بودن سایت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به خوبی روی صفحه های مختلف بارگیری می شود. همچنین اغلب برای خطاهای قابلیت استفاده، گوگل سرچ کنسول را بررسی کنید و قبل از اینکه فرصتی برای تأثیرگذاری بر رتبه شما داشته باشند، آنها را برطرف کنید.

2. محتوای تکراری

انتشار محتوای تکراری برای وب سایت های مختلف بسیارمشکل ساز است به ویژه در مواردی که صاحبان وب سایت ها برای مدیریت محتوای خود به سیستم های خودکار متکی هستند. گاهی اوقات این موضوع مربوط به ارائه همان موارد یا محتوا در چندین صفحه است. در موارد دیگر، ممکن است مشکل URL یا محتوایی باشد که ناخواسته دوبار پست شده است. دلیل اینکه محتوای تکراری یک مشکل سئو سایت است این است که ربات های خزنده موتور جستجو زمان محدودی برای ارزیابی سایت شما دارند. محتوای تکراری می تواند آنها را گیج کند و از ایندکس مناسب محتوای مرتبط جلوگیری کند.

3. بدون امنیت HTTPS

به یاد داشته باشید، کار اصلی گوگل ارائه بهترین و دقیق ترین نتایج جستجو به کاربران است. سایت هایی را که تجربه کاربری ضعیف تری ارائه می دهند توسط گوگل توسیه نمی شود، و همچنین گوگل سایت هایی که می تواند خطر امنیتی ایجاد کند را نیز توصیه نمیکند گفتنی است، اگر سایت شما پروتکل امنیتی HTTPS را نداشته باشد، گوگل آن را به عنوان یک خطر ضروری برای کاربران و مراجعه کنندگان به سایت شما می بیند. کاربران هنگام ورود به صفحات سایت شما و در صورت بازدید پیام ایمن نیست دریافت خواهند کرد ، ناامید می شوند و تصور ضعیفی از کسب و کار شما به جا می گذارند. این موارد به رتبه بندی SERP شما کمکی نمی کند. در صورتی که سایت شما با این پروتکل مطابقت ندارد، می توانید با خرید یک گواهی SSL معتبر آن را برطرف کنید. پس از انجام این کار، URL سایت شما تصویر یک قفل را درست در مقابل جایی که به آن تعلق دارد نمایش می دهد.

4. سرعت لود کمتر

اگر سرعت لود وب سایت کند باشد کاربران نمیتوانند صبورانه منتظر لود شدن صفحه وب سایت بماند و در این حالت نرخ پرش پایین می آید و همچنین بامس ریت سایت کاهش می یابد در واقع، اگر شما به سایت مراجعه کنید و بارگذاری آن صفحه بیش از چند ثانیه طول بکشد، احتمالاً ناامید می شوید و در نهایت بلافاصله بعد از کلیک از سایت خارج می شوید . اگر سایت شما هم مشکلات زمان بارگذاری صفحات را دارد، بازدیدکنندگان شما نیز همین احساس را خواهند داشت . زیرا سرعت پایین یکی از رایج ترین و خسته کننده ترین مسائل فنی سئوساین می باشد . به پیشنهاد گوگل، زمان بارگذاری ایده آل کمتر از دو ثانیه است حداقل در بدترین حالت نباید از 3 الی 4 ثانیه تجاوز کند. با استفاده از ابزار های قابل اعتمادی مانند Google PageSpeed Insights برای بررسی سرعت بارگذاری صفحات سایت در حالت دسکتاپ و تلفن همراه می توانید استفاده کنید و ایرادات آن را با آنالیز مشکلات برطرف کنید . با مینیمم سازی فایل های جاوا اسکریپت، بهینه سازی تصاویر و گرافیک ها، و تمیز و ساده نگه داشتن طراحی سایت خود تا حد امکان، سرعت بارگذاری را بالا نگه دارید. در این چنین حالت متوجه می شوید که سرعت لود سایت چگونه بر سئو سایت و رونق کسب و کارتان تاثیر مثبت می گذارد.

5. وجود نداشتن تگ alt

از دست رفتن تگ های alt در تصاویر استفاده شده در سایت و محتوا ها یکی دیگر از رایج ‌ترین مسائل فنی سئو سایت می باشد ، زیرا حتی استراتژیست های حرفه ای بهینه سازی معمولا در برچسب گذاری مناسب تصاویر خود نتیجه نمی گیرند. به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو و همچنین کاربرانی که محدودیت های دسترسی دارند روی برچسب های alt حساب باز می کنند وجود alt تصاویر در صفحات در واقع آن تصویر را تعریف می کند . ناگفته نماند ، کنار گذاشتن تگ های تصاویر نشان دهنده یک فرصت بزرگ از دست رفته سئو سایت است. تگ های Alt این امکان را برای ربات های خزنده گوگل فراهم می کند تا تصاویر شما را شناسایی کنند و تصاویر مرتبط به جستجوی کاربران را به نمایش بگذارد .

6. لینک های شکسته

لینک های شکسته مسائل فنی سئو سایت هستند که به طور قابل توجه تجربه مثبت کاربر در یک وب سایت را مختل می کنند . نه تنها لذت آن ها از محتوایی که می خوانند را از بین می برد، بلکه باعث می شود کاربر تصور ضعیفی از برند پشت آن سایت داشته باشد. در صورت حذف محتوا های ایندکس شده از قبل و یا ریدایکت نادرست  مشکلاتی مانند لینک های شکسته رخ می دهد، بنابراین مهم است که این موارد به طور مرتب بررسی شوند و برای کمک به پیدا کردن صفحاتی که دارای پیوندهایی هستند که نیاز به اصلاح دارند، تجزیه و تحلیل پیوندهای داخلی منظم را انجام دهید . و همچنین بر لیست بک لینک های خارجی سایت نظارت کنید تا بتوانید در صورت یافتن لینک های شکسته با اطلاعات به روز شده آن ها را اصلاح کنید .

7. فایل Robots.txt نادرست

اگر فایل robots.txt شما به درستی پیکربندی نشده است یا در هر صورت نادرست باشد ، ممکن است ربات های خزنده گوگل نتوانند به درستی به سایت شما دسترسی پیدا کنند. این بدان معناست که ترافیک ارگانیک یا کاملاً مخفی است یا اصلاً وجود ندارد، بنابراین این قطعاً یکی از آن مسائل فنی سئو سایت است که نمی توانید نادیده بگیرید.اگر بخش خاصی از سایت خود ندارید که بخواهید به طور کلی از فرآیند نمایه سازی حذف کنید، احتمالاً در وهله اول از فایل سفارشی robots.txt استفاده نمی کنید. اما اگر از یکی استفاده می کنید، بسیار مهم است که مطمئن شوید این کار را به درستی انجام می دهید.

جدول مشخصات سئو سایت

مشکلات سئوی خود را تجزیه و تحلیل کنید شبکه لینک سازی مناسب و حرفه ای داشته باشید
از ابزار های حرفه ای در سئو استفاده کنید شبکه های اجتماعی سایت خود را تنظیم کنید
سئو رقبای خود را بررسی کنید سئو سایت خود را برنامه ریزی شده پیش ببرید

نتیجه گیری

سئو سایت در تبریز وب سایت جزو ضروری ترین استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق و وب سایت کسب وکار ها محسوب می شود . با انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، بهینه سازی محتوای وب سایت و ایجاد بک لینک مناسب ، می توانید رتبه وب سایت خود را بهبود ببخشید و بالاترین رتبه را کسب کنید و ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب کنید. در حالی که سئو سایت می تواند یک فرآیند پیچیده و زمان بر باشد،ولی نتایج ارزش تلاش را دارند. با سپردن طراحی سایت خود به تبریز وب سایت و سئو سایت درتبریز، می توانید درآمد بیشتری را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید و از رقبا در بازار دیجیتال امروزی جلوتر بزنید.

دانلود فایل pdf متن

قیمت سئو سایت در تبریز وب سایت

طراحی و بهینه سازی سایت فروشگاهی و شرکتی با متد های بروز و حرفه ای از جمله خدمات است که توسط تبریز وب سایت انجام می شود.  روش قیمت گذاری سئو سایت و جدول تعرفه سئوسازی سایت با ارزانترین قیمت و در کمترین زمان ممکن می باشد. مجموعه تبریز وب سایت همواره سعی دارد تا سفارش های شما همشهریان تبریزی را با توجه به احتیاجات و سلیقه شما به صورت دلخواه انجام دهد. ما در مجموعه تبریز وب سایت پروژه ها را طبق بودجه مشتری پیش میبریم و قیمت سئو سایت را بر بر حسب درخواست مشتری تعیین می کنیم. 

سئو در تبریز

انواع سئو سایت

داشتن یک سایت به تنهایی برای شما ترافیک ایجاد نمی کند و گاهی اوقات، تشخیص اینکه چرا ترافیک مورد نظرتان را دریافت نمی کنید ، دشوار است. این مورد ممکن است شمارا به بهبود سئوی سایت خود بیاندازد . آشنایی با انواع سئو می تواند به شما کمک کند تا خدمات مناسبی را انتخاب کنید تا وب سایت خود را در کانون توجه در موتور های جستجو قرار دهید . سئو انواع مختلفی دارد ولی به اصلی ترین آن ها می توانیم به 3 نوع سئو سایت اشاره کنیم :

  1. سئو داخلی ( on-Page SEO ) : هر کاری که با محتوای وب سایت برای بهبود رتبه انجام می دهید، مانند استفاده از کلمات کلیدی مرتبط . سئو داخلی با محتوای وب سایت شما سروکار دارد. برای کسب رتبه در موتورهای جستجو و کسب ترافیک، وب سایت شما باید محتوایی داشته باشد که به راحتی قابل یافتن و درک باشد. علاوه بر این، گوگل تاکید می کند که محتوای مفید را ترجیح می دهد.
  2. سئوی خارجی ( off-Page SEO ) : هر کاری که خارج از وب سایت خود برای بهبود رتبه انجام می دهید، مانند ایجاد بک لینک . سئوی خارج از سایت دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد. این همه عواملی است که در وب سایت شما و سایر بخش های اینترنت رخ می دهد که می تواند بر رتبه سایت شما تأثیر بگذارد.
  3. سئوی فنی ( Technical SEO ) : هر کاری که در جنبه فنی انجام می دهید، مانند بهبود سرعت صفحه . سئوی فنی بر روی عوامل فنی در سایت شما اشاره دارد که بر کراول ، تجربه کاربر ( UX ) و سرعت سایت تأثیر می گذارد. سئوی فنی خوب به موتورهای جستجو و افراد اجازه می دهد تا سایت شما را به راحتی درک کرده و حرکت کنند.

افزودن نظر

فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.