seo-2

سئو در تبریز

🕓 زمان مطالعه: 7 دقیقه

سئو چیست؟

سئو یا SEO (مخفف کلمات Search Engine Optimization) یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل می باشد. به عبارت دیگر سئو یعنی انجام یک سری کارها بر روی سایت براساس فاکتورهای استاندارد موتورهای جستجو می باشد. با انجام این کارها باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر می شود. در مجموعه سئو سایت در تبریز خدمات سئو در تبریز برای رساندن سایت شما به صفحه اول گوگل بصورت تضمینی انجام می شود.

خدمات سئو در تبریز

  • بررسی و آنالیز سایت و ارائه گزارش از وضعیت سایت
  • ارائه کلمات کلیدی در صنف کاری مربوطه
  • لیست کلمات پربازدید و مفید برای سایت 
  • تعین میزان رقابت کلمات
  • بررسی رقبا در حوزه کاری و آنالیز قدرت رقبا
  • تولید محتوا یونیک
  • بهینه سازی در حوزه فعالیت سایت
  • بهینه سازی ساختار سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • افزایش رتبه در موتورهای جستجو با لینک سازی تخصصی

خدمات سئو در تبریز نیازمند متخصصی در این زمینه می باشد. متخصصی که دارای نمونه کارهای متعددی باشد. زیرا هر اقدام اشتباه در سئو می تواند موجب شود سایت شما پنالتی شده و از نتایج گوگل حذف شود که برگرداندن دوباره آن به سادگی انجام نمی پذیرد. به همین دلیل بهتر است خدمات سئو خود را به شرکتی متخصص در این زمینه بسپارید.

نمونه کار های تبریز وب سایت

تاثیر سئو در وبسایت و برندینگ شما

با توجه به موارد گفته شده می توان به این نتیجه رسید که سئو تاثیر شگرفی نیز بر برندینگ شما دارد. برندینگ بخصوص در کسب و کارهای بزرگ که بازار هدف مشخصی دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. شناساندن برندینگ به گوگل و تاثیر آن در کوتاه مدت بر کسب و کار شما بدون شک سبب شگفتی می باشد!

بهترین ابزار برای افزایش اعتبار یک برند در فضای مجازی، بی شک سئو است. سئو میتواند نام شما را به کلمات کلیدی مد نظر گره زده و در نتیجه گوگل شما را با کلماتی که نیاز دارید بشناسد.

خدمات سئوسازی سایت و بهینه سازی صفحات وب در تبریز

مراحل مهم سئو سایت

برای انجام سئو در تبریز و بهینه سازی سایت باید یک سری فرآیندهایی انجام شود. این کارها باید ادامه دار باشد البته توجه داشته باشید این کارها کمی زمانبر هستند. روش های بسیاری وجود دارد تا نتایج بهتری را در رتبه بندی گوگل کسب کنیم. از مراحل اصلی برای موفقیت در سئو سایت 3 مورد اصلی عبارتند از:

1- سئو تکنیکال

در این مرحله ساختار کدنویسی سایت را بررسی می کنیم و اصول مربوط به سئو را در طراحی رعایت می کنیم. سرعت سایت را بهینه سازی کرده و نسخه مخصوص موبایل یا ریسپانسیو را رعایت می کنیم. موارد مربوط به نشانه گذاری را رعایت کرده و در کل تمامی موارد ذکر شده را سئو تکنیکال می گوییم. قبل از شروع به تولید محتوا و فعالیت های onpage موارد استاندارد کدنویسی را آماده می کنیم.

2- سئو داخلی یا OnPage

در این مرحله از سئو سایت به بررسی محتوای داخل سایت می پردازیم. البته توجه داشته باشید سئو تکنیکال هم جزء موارد سئوی داخلی محسوب می شود. قبل از تولید محتوا ابتدا کلمات کلیدی که برای ما مهم هستند را پیدا می نماییم سپس با روش های تحقیق کلمات کلیدی رقبا را آنالیز کرده و بعد از آن به تعیین استراتژی تولید محتوا و موارد مربوط به لینک سازی داخلی میپردازیم. در سئو داخلی علاوه بر محیا کردن استانداردهای کدنویسی باید از لحاظ محتوا نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. به تمامی موارد ذکر شده سئو داخلی یا OnPage نیز می گویند.

3- سئو خارجی یا OffPage

معمولا با انجام سئو تکنیکال و تولید محتوای یونیک و مهم یعنی دو مرحله قبل کلمه کلیدی مورد نظر به صفحه اول گوگل می توانید برسانید. ولی اگر بخواهید دقیقا لینک اول گوگل باشید باید با سایت های قدیمی تر از خود رقابت کنید. نیازمند این هست که با انجام سئو خارجی که مجموعه ای از فعالیت هایی از قبیل لینک سازی خارجی مثل فعالیت در انجمن های تخصصی، فعالیت در شبکه های اجتماعی، خرید بک لینک، ارسال رپورتاژ در سایت های دیگر و… را سئو خارجی می گوییم.

برچسب ها: بدون برچسب

2 پاسخ

افزودن نظر

فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.