طراحی بنر

در این مقاله قصد داریم درباره طراحی بنر گرافیکی صحبت کنیم. بدین منظور باید بدانیم بنر گرافیکی چیست و چه کاربردی دارد؟ همچنین در ادامه به انواع بنر گرافیکی و اصول مهم در طراحی آن اشاره کنیم. علاوه بر این در ادامه به مواردی همچون تعرفه طراحی بنر و پوستر، نرم‌افزار ساخت بنر با پشتیبانی از زبان فارسی، آموزش طراحی بنر سایت، نرم افزار طراحی بنر، طراحی بنر اینستاگرام، ساخت بنر مغازه، قیمت طراحی بنر سایت، قیمت طراحی بنر و بیلبورد نیز اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بنر گرافیکی یک تصویر گرافیکی است که حاوی پیام مهمی است. این پیام می‌تواند به منظور معرفی یک محصول جدید و یا معرفی یک مکان باشد که خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. در گذشته برای این کار معمولا از پارچه‌های مختلفی به منظور انتقال پیام‌های مختلف استفاده می‌شد. طراحی بنر گرافیکی نیازمند رعایت اصول خاصی است. شناسایی این اصول و رعایت آن‌ها توسط هر فردی امکان‌پذیر نیست. برای این کار یعنی طراحی بنر گرافیکی بهتر است از یک طراح حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید که علاوه بر تسلط به منظور استفاده از این اصول با نحوه کاربرد این اصول نیز آشنا باشد.

اسلایدر-دی-جی-تی-کالا410

تولید محتوا تصویری به صورت بنرهای ثابت و بنرهای متحرک موشن گرافیک در فضای مجازی به لحاظ قدرت انتقال مفاهیم بسیار مورد توجه هستند.
استفاده از بنر تبلیغاتی در اینترنت از سال 1387 شروع شده و همچنان روبه توسعه است.رایا مارکتینگ با به کارگیری به بیش از 9000 گرافیست، برگزاری آزمون آنلاین طراحی گرافیکی بنر برای اولین بار در ایران و مدیریتی ویژه توانسته است امکان سفارش آنلاین بنر تبلیغاتی ثابت و متحرک را با کمترین هزینه با کیفیت ترین حالت ممکن با مستعدترین طراحان گرافیک در ایران برایتان مهیا نماید. کافیست یکبار از خدمات طراحی بنر ما استفاده نمایید. راحتی در سفارش آنلاین ، ارتباط مستقیم با گرافیست و گارانتی بعد از تحویل بنر، تمام دغدغه های طراحی بنر را برای همیشه در ذهن شما حل می کند.

از طراحی بنر گرافیکی چه می‌دانید؟

در این قسمت قصد صحبت درباره طراحی بنر گرافیکی را داریم. همانطور که توضیح دادیم بنر گرافیکی با هدف معرفی یک محصول و یا یک مکان در جهت تبلیغات به کار می‌رود. بنابراین یک بنر گرافیکی بایستی جذاب و گیرا طراحی شده باشد. بنر به منظور تبلیغات و جذب بیشتر و بهتر مخاطب طراحی شده است. بدین منظور با انواع بنر گرافیکی آشنا خواهیم شد. بنرهای گرافیکی معمولا در سه دسته طراحی می‌شوند:

  • بنر ثابت
  • بنر فلش یا تعاملی
  • بنر گیف

توجه به رنگ مناسب برای طراحی بنر گرافیکی

معمولا برای این کار طراحان از یک رنگ مخصوص پیش زمینه استفاده می‌کنند و از یک رنگ یا چند رنگ برای فضای داخلی بنر در نظر می‌گیرند. همچنین توجه به ماهیت رنگ و حسی که هر رنگ به مخاطب انتقال می‌دهد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال استفاده از رنگ آبی در پیش زمینه بنرهای گرافیکی از نوع بنرهای لبنیاتی یا کارخانه‌های تولید کننده لبنیات به دلیل القای حس آرامش، بسیار رایج است. در طراحی بنرهای تبلیغاتی رستوران و یا فست فودها از رنگ قرمز به دلیل باز کردن اشتها و از رنگ نارنجی به دلیل حس سرزندگی استفاده می‌شود اما باید توجه داشت استفاده بیش از اندازه از رنگ قرمز باعث ایجاد اضطراب و آشفتگی در مخاطب خواهد شد. بنابراین توجه به تعادل رنگ‌ها بسیار حائز اهمیت است.

اسلایدر-دی-جی-تی-کالا9

طراحی بنر سایت شرکتی

اسلایدر-دنت-آتروپات-4-–-2

طراحی بنر سایت فروشگاهی

چرا طراحی گرافیک سایت اینقدر مهم است!

طراحی گرافیک سایت به اندازه محتوای آن قابل توجه است. اگر شما یک وب سایت با طراحی گرافیک مناسب داشته باشید میتوانید مخاطبان بسیاری را جذب وب سایت خود کرده و آن ها را تبدیل به مشتری کنید. وب سایت هایی که از گرافیک خوبی برخوردار نیستند برای بازدیدکنندگان هم جذاب نیستند. موفقیت سایت شما در زمینه گرافیک بستگی به قرارگیری موثر و کارآمد عناصر در وب سایت شما دارد. داشتن یک گرافیک سایت مناسب نه تنها میتواند کاربران را به سمت خود جلب کند بلکه باعث میشود وب سایت شما در زمینه خودش به یک سایت عالی از نظر طراحی تبدیل شود.

معمولا از طراحی گرافیک سایت برای توضیح ایده هایی استفاده میشود که نمیتوان آن ها را توسط کلمات بیان کرد. به عنوان مثال وب سایت های فروشگاهی از گرافیک زیادی استفاده میکنند تا محصولات خود را به صورت تصویری نشان دهند.

زبان تصویری وب سایت جزئیات محصولات و خدمات را به طور خاصی نشان میدهد و به راحتی قابل درک است. خدمات گرافیک سایت و طراحی بنر همیار توسعه به شما کمک میکند تا محتوا را ساده کرده و به تفسیر آن کمک بسیاری کنید.