معرفی بازی Axie infinity

معرفی بازی Axie infinity

🕓 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازی Axie infinity

اکسی اینفینیتی Axie Infinity یک بازی تجارت و مبارزه مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده است که تا حدی متعلق به بازیکنان آن است و توسط آنها نیز اداره می شود.

این بازی هم‌اکنون بیش از ۱.۵ میلیون کاربر دارد. رمزارز بومی و حاکمیتی این بازی اکسی اینفینیتی شارد یا Axie Infinity Shard (به اختصار AXS) نام دارد و یک توکن ERC20 است. اکسی‌ها (Axies) کاراکترهای وحشی و خشمگین بازی‌اند که عاشق مبارزه و کشف گنج هستند.

کاربران می‌توانند با بازی کردن با این موجودات کریپتویی به کسب درآمد بپردازند. برای شروع بازی شما به ۳ اکسی نیاز دارید که می‌توانید آن‌ها را بخرید یا از کاربران دیگر قرض بگیرید.

Axie Infinity با الهام از بازی های محبوب مانند Pokémon و Tamagotchi، به بازیکنان امکان جمع آوری، پرورش، نبرد و تجارت موجودات مبتنی بر نشانه را می دهد که به Axies معروف هستند.

برای ایجاد تجربه کاربری بهتر و ارتقای مقیاس پذیری ، تیم Axie Infinity در حال ساخت یک سایدچین لایه 2 به نام رونین است. این بازی در رتبه یک بازی های تحت شبکه بلاکچین Ethereum قرار دارد.

Axie infinity چیست؟

اکسی اینفینیتی که ترکیبی از بازی های محبوب Pokémon و CryptoKitties است. به طور دقیق تر، Axie Infinity یک بازی و اکوسیستم NFT است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

ارز رمزپایه بومی این بازی یک توکن ERC-20 به نام Axie Infinity Shard است که با نماد AXS شناخته می شود. یکی از بهترین بازی هایی که با استفاده از آن می توانید درآمد زایی کنید، اکسی اینفینیتی می باشد.

این بازی به عنوان فراهم کننده بی نهایت (Infinity) و فراتر از آن توصیف می شود. زیرا سرگرم کننده ای بی پایان است. Axie Infinity با تولید شخصیت های جدید، پرورش و مبارزه، چیزی فراتر از یک بازی معمولی در صنعت بازی های بلاکچین است.

اگرچه Axie Infinity برای سرگرمی می باشد، اما به دلیل داشتن جامعه قوی دارای ویژگی های یک شبکه اجتماعی نیز می باشد. تفاوت اصلی این بازی با بازی های دیگر، این است که در آن از قابلیت های Blockchain برای دادن پاداش به بازیکن استفاده می گردد.

ویژگی های فعلی Axie Infinity عبارتند از:

نبرد: حیوانات خانگی که به عنوان Axies شناخته می شوند می توانند برای ارتقاء و تکامل با یکدیگر مبارزه کنند.

پرورش: محورها را می توان برای ایجاد فرزندان جدید پرورش داد.

سرزمین: خانه ها و پایگاه هایی برای همه محورها ، که با گذشت زمان با استفاده از منابع مختلف و ایجاد مواد اولیه قابل ارتقا هستند.

بازار: بازار غیر متمرکز برای مبادله محورها با بازیگران جهانی.

Axie Infinity یک دنیای حیوانات خانگی دیجیتالی است که بازیکنان در آن با موجودات فانتزی به نام Axies مبارزه می کنند، پرورش می دهند و تجارت می کنند.
به زبان ساده تر بگوییم این بازی یک برنامه با تلفن همراه و توانایی کسب درآمد با یک بازی ساده است.

معرفی-بازی-Axie-infinity-1

معرفی-بازی-Axie-infinity-1

توکن AXS

توکن AXS توکن ابزار ERC-20 پلتفرم است و برای موارد زیر استفاده می شود:

حاکمیت: دارندگان توکن AXS قادر خواهند بود توکن های خود را به اشتراک گذاشته و در رای گیری حکومتی شرکت کنند.

شرط بندی: بازیکنان قادر خواهند بود AXS خود را به دست آورند تا پاداش هفتگی دریافت کنند.

پرداخت: بازیکنان می توانند از توکن AXS برای انجام بازی و پرداخت استفاده کنند.

معرفی-بازی-Axie-infinity-2

معرفی-بازی-Axie-infinity-2

اعضای هر اکسی

در محیط بازی بدن هر اکسی از 6 عضو که هر کدام قابلیت متفاوتی دارند تشکیل شده است و هر کدام از این اعضا ممکن است به فرزندشان ارث برسد. هر عضو توانایی متفاوتی برای اکسی در بازی ایجاد میکند.

6 عضو بدن اکسی به این ترتیب است :

  • Eyes : چشم ها
  • Ears : گوش ها
  • Horn : شاخ
  • Mouth : دهان
  • Back : پشت
  • Tail : دم

از این اعضا تنها 4 عضو یعنی Horn, Mouth, Back, Tail در کارت های اکسی تاثیر دارند و دو عضو گوش و چشم تاثیری در کارت ها هیچ مشارکتی ندارند.

افزودن نظر

فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.