طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

🕓 زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی برند و خدمات یک شرکت به مردم و سایر شرکت ها، از طریق فعالیت گسترده در اینترنت، یکی از راه های مؤثر است. طراحی یک وبسایت شرکتی به مدیران شرکت ها این امکان را می دهد تا به راحتی خدمات و برند خود را به مردم معرفی کنند. همچنین، با طراحی وبسایت شرکتی چند زبانه، شما قادر خواهید بود در بازارهای بین المللی نیز فعالیت کنید. طراحی سایت شرکتی باعث افزایش اعتبار برند شما در نظر مشتریان می‌شود.

طراحی سایت شرکتی

با پرداخت هزینه ای برای طراحی سایت شرکتی ، شرکت قادر خواهد بود محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارد و به کاربران معرفی کند. بنابراین، وبسایت شرکتی باید امکانات کاملی را فراهم کند. از مهمترین امکانات طراحی وبسایت شرکتی می توان به مواردی همچون معرفی خدمات شرکت ، ثبت نام آنلاین کاربران ، چارت سازمانی شرکت ، گالری تصاویر شرکت ، درج خبرنامه شرکت ، معرفی اعضای شرکت ، بینهایت دسته بندی ، نمایش تاریخچه شرکت ، تیکتینگ و پشتیبانی ، فرم استخدام و رزوم ، نمایش تاریخچه شرکت ، درج مقررات شرکت ، فرم همکاری و رزومه ، گواهینامه های شرکت ، نمایش چندزبانه ، طراحی سئو محور ، + امکانات اختصاصی اشاره کرد

مراحل طراحی وبسایت شرکتی در تبریز وب سایت

تعیین هدف: در مرحله اول، پس از مشاوره ی اختصاصی، چشم انداز، اهداف و دستاوردهای کسب و کار شما از طریق طراحی سایت شرکتی در تبریز مشخص می شوند.

طراحی عناصر گرافیکی اولیه: در گام بعد، طراحی بصری یا به عبارت دیگر UI/UX وب سایت با توجه به اهداف و چشم انداز شما و کاربران آغاز می شود.

تولید محتوا برای وبسایت: در مرحله بعد، تولید محتوای حرفه ای که با اصول سئو و بهینه سازی سازگار با کسب و کار شما است، انجام می شود.

پشتیبانی وبسایت: پس از طراحی و تحویل وبسایت شرکتی و منابع مربوطه، خدمات پشتیبانی به مدت یک سال به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و قابلیت تمدید نیز فراهم است.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی به مدیران شرکت ها این امکان را می دهد تا به راحتی خدمات و برند خود را به مردم معرفی کنند با طراحی سایت شرکتی چند زبانه …

مزایای طراحی وبسایت شرکتی

و بازاریابی کسب و کار شما محسوب می شود. این اقدام به افزایش تعداد مشتریان و تأثیر قابل توجهی بر روی فروش شما دارد.

پرهزینه بودن سایت: طراحی و راه اندازی یک وب‌سایت و حضور آنلاین در شبکه های اجتماعی، در مقابل رسانه های چاپی که نیاز به هزینه های بالا برای بروزرسانی دارند، بسیار مقرون به صرفه است.

افزایش اعتبار و ساخت برند: با طراحی سایت شرکتی و رعایت اصول طراحی، شما می توانید برند خود را به خوبی به مخاطبان آنلاین معرفی کرده و اعتبار خاصی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

جذب بیشتر مشتریان: با طراحی یک وبسایت شرکتی به‌طور هدفمند و با توجه به شناختی که از مشتریان خود دارید، می توانید افراد بیشتری را به سمت کسب و کارتان جذب کنید.

توسعه بازار هدف: با داشتن یک وبسایت شرکتی، زمینه ای را برای فروش و عرضه محصولات فراهم می کنید و بازار هدف خود را توسعه می دهید؛ در نتیجه درآمد شما افزایش می یابد.

جمع آوری اطلاعات مفید: یکی از جنبه های بازاریابی، داشتن اطلاعات درباره مشتریان است. ساخت یک وبسایت شرکتی با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics، اطلاعات مفیدی درباره مشتریان را در اختیارتان قرار می دهد.

طراحی وبسایت شرکتی ارزان

طراحی یک وبسایت شرکتی ارزان، یکی از اقدامات ضروری برای ورود شرکت ها به دنیای دیجیتال است. امروزه، افراد قبل از ورود به یک شرکت، ابتدا آن را در موتورهای جستجوی گوگل جستجو می کنند. سپس خدمات چندین شرکت را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین را انتخاب می کنند. بنابراین، می توان گفت افراد برای اولین بار از طریق وبسایت شرکتی شما با برند و خدمات شما آشنا می شوند. اگر تصویر ایده آلی از کسب و کار شما را نبینند، مطمئناً از خدمات شما استفاده نخواهند کرد. طراحی یک وبسایت شرکتی حرفه ای و کاربرپسند، به شما کمک می کند تا مخاطبان را به سمت وب‌سایت خود جذب کنید.

طراحی وبسایت شرکتی حرفه ای

هر چه امکانات و ویژگی های وبسایت شرکتی شما کامل تر باشد، معرفی بیزینس و کسب و کار شما با کیفیت بالاتری صورت می گیرد و به این ترتیب مشتریان و مخاطبان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جلب می کنید. از طرفی دیگر، بستر فضای اینترنت به طور رایگان در دسترس شما است، که با استفاده از آن می توانید خدمات کسب و کار خود را معرفی کنید. با گسترش فعالیت تبلیغاتی بیزینس ها در دنیای دیجیتال، طراحی یک وبسایت شرکتی حرفه ای با امکانات و قابلیت های بیشتر، یک سرمایه گذاری منطقی به نظر می رسد. پس پیشنهاد می کنیم این فرصت را از دست ندهید و برای طراحی وبسایت شرکتی حرفه ای با امکانات و قابلیت های بی نهایت اقدام کنید.

افزودن نظر

فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.