کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی

کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی

🕓 زمان مطالعه: 5 دقیقه

کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی

کسب درآمد از اکسی اینفینیتی: بازی اکسی اینفینیتی در حال حاضر در پروتکل خود، درآمدزایی بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتالی اتریوم و بیت کوین داشته ‌است. اکسی اینفینیتی از شرق آسیا خود را به جهان معرفی کرده است و طرفداران زیادی در این نقطه از دنیا درحال بازی کردن با آن هستند و سودهای بسیار خوبی را نصیب کاربران خود کرده است. حتی بسیاری از کارگران فیلیپینی، از کار فیزیکی در کشور‌های ثروتمند منصرف شده و به درآمدزایی با این بازی روی آورده‌اند.

ارزهای رمزنگاری شده به تدریج در آگاهی عمومی نفوذ کرده و مورد توجه قرار میگیرند. با این حال، بسیاری از آنها در آزمایش زمان شکست می خورند و به شرطی که پذیرش گسترده ای داشته باشد این کار را به عنوان سرگرمی ادامه خواهند داد. از این طریق می توان بر ایجاد ثروت بیشتر تمرکز کرد که با اختراع بازی Axie Infinity آشکار شد.

یک توکن بازی که به معنای Axie Infinity Shard Token است به ویژه با چند مورد ایجاد شد. تا تلفیقی عجیب از مزایای ارزهای رمزنگاری شده بازی را به ارمغان بیاورد. همه مزایای بازی بر اساس الگوریتم های بلاکچین ساخته شده است که در آن هرکسی امکان فوق العاده ای برای به دست آوردن توکن در بازی دارد و راه های بیشتری برای کسب درآمد سرگرم کننده ایجاد می کند.

اکسی اینفینیتی که درآمد زایی عمده ای برای اتریوم دارد. تاکنون بیش از 6400 ETH (اتریوم) ایجاد کرده است. از یک سو ، Axie نماد بازی و سرگرمی است. و از سوی دیگر، این بازی ارزش مسئولیت اجتماعی را منعکس می کند. که در آن فرصت های شغلی برای توده ها ایجاد می نماید. و محیطی از اجتماع قوی را رونق می بخشد. که نقشه راه را به یک پلت فرم، پایدار سازد. کاربران می توانند توکن بومی Axie Infinity Token در بازار Axie را در اختیار داشته باشند. که آنها را جمع آوری کرده است. و در سراسر جهان برای گسترش بازی استفاده کنند.

کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی

آینده Axie Infinity

بازی اکسی اینفینیتی اواخر ژوئن ۲۰۲۱ (تیر ۱۴۰۰) بعد از اجرایی‌شدن مرحله دوم پروژه رونین و سرمایه‌گذاری ۷/۵ میلیون دلاری افرادی مانند مارک کیوبن و الکسیس اوهانیان در این پروژه، محبوبیت فراوانی پیدا کرد.این پروژه از حمایت شرکت یوبیسافت (Ubisoft) نیز برخوردار است. یوبیسافت یکی از شرکت‌های منتشر‌کننده این بازی‌ است و به تیم توسعه‌‌دهنده‌ بازی اکسی اینفینیتی برای انجام برنامه‌هایشان و اجرای پروژه رونین کمک‌های بسیاری کرده است.

بازی اکسی اینفینیتی از ژوئن تا جولای ۲۰۲۱ (خرداد تا تیر ۱۴۰۰) و تنها در یک ماه نزدیک به ۸۵ میلیون دلار درآمد داشته است و ارزش توکن AXS بیش از ۶۰۰ درصد افزایش پیدا کرد. طبق گزارش‌ ها، اکسی اینفینیتی تا اواسط ماه جولای (اواخر تیر ۱۴۰۰)، روزانه بیش از پانصد هزار کاربر فعال داشته است. بر‌‌اساس اطلاعات وب‌سایت اکسی ورلد (Axie World)، گران‌ترین اکسی که تا‌ به‌ حال فروخته شده‌است. قیمتی معادل ۳۰۰ داشته است.

محبوبیت اکسی اینفینیتی

رشد ناگهانی و افزایش محبوبیت اکسی اینفینیتی، مشکلات گسترده‌ای در سرور این بازی به‌‌وجود آورد. کمی بعد، حمله DDOS و مشکلات سرور نیز به آن اضافه شد و حالا به‌نظر می‌رسد که پایداری دوباره اکسی اینفینیتی کمی زمان‌بر باشد.

اسکای میویس برای آینده این بازی افزودن قابلیت‌های دیگری مانند امکان شخصی‌سازی زمین‌ها با کمک NFTها را در برنامه کاری‌اش گنجانده و امیدوار است با این کار، اکسی اینفینیتی را به سرزمینی فراتر از رقابت و پرورش اکسی‌ها تبدیل کند. یکی دیگر از برنامه‌های اکسی اینفینیتی برای آینده این بازی، فراهم‌ کردن راهی برای انجام بازی بدون سرمایه اولیه زیاد است. در‌صورت اضافه‌ کردن این قابلیت، اکسی‌های کاربران جدید انتقال‌ناپذیر با تعداد محدود خواهند بود.

کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی

ایده بازی های کامپیوتری از دهه 1940 توسط برخی از دانشمندان مطرح شد و در ادامه با رشد تکنولوژی، شاهد فراگیری این صنعت در بازارهای مالی شدیم. در حال حاضر درآمد صنعت بازی (Gaming Industry) ارزش بازاری معادل 178 میلیارد دلار دارد و تا چند سال آینده این رقم به بیش از 200 میلیارد دلار خواهد رسید.

استفاده از توکن NFT (توکن های غیر مثلی) در بازی های کامپیوتری موضوع جدیدی نیست؛ سال 2017 شاهد استقبال جامعه رمزارزی از پروژه کریپتوکیتیز بودیم و پس از آن پروژه های دیگری وارد بازار شدند اما در نهایت اغلب آنها موفقیت چندانی نداشتند.

اما به نظر می رسد شاهد ظهور پدیده جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال باشیم. پروژه اکسی اینفینیتی با تمام پروژه های قبل از خود متفاوت است. مارکت کپ 4 میلیارد دلاری، حجم مبادلات 6 میلیارد دلاری و بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه، استقبال خارق العاده گیمرها از این بازی بلاکچینی را نشان می دهد.

بازی اکسی اینفینیتی در سال 2018 راه اندازی شد. اما حدود یک پنجم فروش خود را در طول هفته گذشته تجربه کرده است. و سه چهارم مبادلات صورت گرفته در طول یک ماه اخیر بوده است.

حجم مبادلات برحسب اتریوم

برخی تحلیلگران پیش‌ بینی می‌ کنند. اتریوم در طول پنج سال آینده از بیت‌کوین جلو می‌ زند. و به برترین رمزارز جهان تبدیل می‌ شود. بر اساس دیتای سایت اکسی ورلد، گران ترین اکسی، به قیمت 300 اتر (969 هزار دلار معادل 26 میلیارد تومان) به فروش رسیده است.

کسب-درآمد-از-اکسی-اینفینیتی

توکن های بازی اکسی اینفینیتی

در این بازی دو توکن مختلف وجود دارد که هر کدوم موارد استفاده ی متفاوتی رو دارند. اولین توکن ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی است .

اما توکن دوم این پروژه که نسبتا محبوبیت بیشتری رو داره و درآمد بازیکن ها به وسیله آن پرداخت می شود. اسمال لاو پوشن هستش که با نماد SLP شناخته می شود. قیمت SLP نسبت به اکسی اینفینیتی کمتر هست. با هر مبارزه و پیروزی که تو بازی Axie Infinity بدست می آورید، مقداری ارز اسمال لاو پوشن به شما داده می شود. کاربرد اصلی این توکن ها برای تامین انرژی اکسی ها و بزرگ کردن آن ها است. اما اگه بازیتون خوب باشه میتونین تعداد بسیار بیشتری رو نسبت به نیاز هیولا هاتون بدست بیاورید. و با فروش آن درآمد مناسبی رو بدست بیارید.

تو بازی اکسی اینفینیتی، یه سری هیولا های فانتزی وجود دارد. که به شکل توکن های NFT طراحی شدن. البته این موجودات تنها ان اف تی های بازی نیستند. و زمین هایی تو این بازی وجود دارد. که اون ها هم NFT هستند. این توکن های غیر قابل تعویض، روی شبکه Ethereum ساخته شده است. و از استاندارد ERC721 برای ساخت. آن ها استفاده شده است.

این بازی یکی از بهترین راه های کسب درآمد دلاری است. به ویژه در کشور هایی که اقتصاد ضعیفی رو دارند. و ارزش ارز آنها در مقابل دلار بسیار پایین است. اخیرا خبرهایی در مورد کسب درآمد های قابل توجه برخی از گیمر ها از این بازی منتشر شده است. که بسیار وسوسه کننده هستند. طبق یکی از این خبر ها، برخی از گیمر ها توانستند تا 700 دلار در ماه از این بازی درآمد داشته باشند.

افزودن نظر

فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.