ویژگی یک سایت خوب

چگونه یک وب سایت جذاب داشته باشیم؟

🕓 زمان مطالعه: 2 دقیقه

چگونه یک وب سایت جذاب داشته باشیم؟

تولید محتوای خوب و جذاب

به کارگیری ترفندهای محتوا نویسی می تواند خواننده را به خواندن مطلب شما مشتاق کند. در هر زمینه ای که فعالیت میکنید سعی کنید همیشه مطالب درجه یک،جدید و مفید به مخاطبان خود ارائه دهید. هرگز مطالب را کپی نکنیدحاشیه رفتن در موضوع باعث میشود حوصله ی  کاربر سربرود و از سایت خارج شود. سعی کنید به تولید محتوا ارجعیت دهید ،برگ برنده شما نسبت به رقبایتان تولید محتوای خلاقانه است .

کاربرپسند بودن و زیبایی بصری

یکی از ویژگی های یک سایت خوب زیبایی و جذابیت بصری آن می باشد. برای جذب کاربر کمتر از یک دقیقه وقت دارید. این نکته خود نشان گر اهمیت فوق العاده جذابیت بصری سایت شماست . سعی کنید از رنگهای متنوع و گیرا برای زیبا تر شدن و زنده تر شدن استفاده کنید . باز هم تاکیید میکنم که نیازی به زیاده روی نیست .
فقط لازم است به قسمتی از متنهای مطالبتان رنگ و لعاب دهید. و در آنها از تصاویر جذاب و مرتبط استفاده کنید . در کل سایت را از حالت بی روح بودن خارج کنید .سعی کنید از تصاویر و ویدیو های خلاقانه و آموزشی استفاده کنید .

سرعت 

شاید بارها با سایتهایی مواجه شدید که بسیار کند بارگذاری می شوند ، این سایت ها مقدار قابل توجهی از کاربران خود را در همان ابتدا از دست می دهند زیرا این روزها کسی حوصله صبر کردن برای لود یک سایت را ندارد و اینکه رقبای شما در کمین مخاطبان شما نیز قرار دارند .

اگر نتوانید مخاطبان ورودی سایت خود را راضی نگه دارید گزینه های زیادی در گوگل در اختیار کاربر وجود دارد ،پس لزوما مخاطب شما به سایت شما وفادار نیست چون شما نتوانستید آن گونه که باشد آنرا راضی نگه دارید .

قابلیت رسپانسیو 

دارا بودن نسخه ی موبایل: ،70% جستجو ها از طریق تلفن همراه و تبلت انجام میشه ، اگه وبسایت شما ریسپانسیو نباشد و برای نسخه های موبایل و تبلت بهینه شده باشد شما از رقبایتان کلی عقب هستید.

برچسب ها: بدون برچسب

افزودن نظر

فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.